Procedura reklamacji towaru w CTbike.pl
Jeżeli w opisie produktu nie podajemy inaczej, produkty z naszego sklepu są objęte 24-miesieczną gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.
Aby reklamować wadliwy towar, należy go odesłać do siedziby sklepu:
CTbike.pl Michał Czajka
ul. Objazdowa 1
85-838 Bydgoszcz
Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacja.
Prośmy zamieścić na przesyłce dopisek REKLAMACJA.
WAŻNE:
Reklamacji podlega tylko i wyłącznie towar czysty i suchy. Towar należy wysłać w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednio zabezpieczony, aby nie został uszkodzony podczas transportu w innym wypadku istnieje możliwość odmówienia przyjęcia reklamacji.
Towar należy przesłać do siedziby sklepu na własny koszt - w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg cennika Poczty Polskiej.
UWAGA: Nie odbieramy żadnych przesyłek przesłanych do nas za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki towar zostanie przekazany do dystrybutora. Decyzję dystrybutora przekażemy Państwu telefonicznie lub e-mailem w czasie do 14 dni po przesłania paczki do dystrybutora.
W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału.
W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.